مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان گفت:جلوگیری از شیوع و بروز بیماری‌های منتقله از آب و غذا از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کمیته درون بخشی بیماری‌های منتقله از آب وغذا شهرستان هلیلان با حضور کریمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان ، پزشک مرکز، مسئول واحد بیماری‌ها و مسئول بهداشت محیط برگزار گردید.

در ابتدای جلسه خانم کریمی بر اهمیت و ضرورت فعال بودن نظام گزارش دهی و مراقبت از بیماری‌های منتقله از آب و غذا تاکید کردند.

او هماهنگی بین واحد‌های بهداشتی با پزشک مرکز را در جلوگیری از شیوع و بروز بیماری‌های منتقله از آب و غذا را مهم قلمداد کرد.

در این جلسه واحد بیماری‌ها دستورالعمل بیماری‌های منتقله از آب و غذا را تشریح نمود و اضافه کرد و راهکار‌های دستیابی به نظامی قدرتمند در گزارش دهی و پایش در این حوزه را عنوان کرد.

در ادامه مسوول واحد بهداشت محیط در خصوص اهمیت بهداشت آب، سالم سازی سبزیجات و امنیت و سلامت مواد غذایی توضیحات تخصصی ارائه داده و مقرر گردید همکاران واحد‌های محیطی تابعه بصورت گسترده در اطلاع رسانی و آموزش‌های بهداشتی با اولویت برنامه بیماری‌های منتقله از آب و غذا فعالتر عمل نمایند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.