مراکز مثبت زندگی بهزیستی به ازای هر ۴۵۰ خانواده در استان چهارمحال و بختیاری فعال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معصومه محمدی مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از فعال شدن مراکز مثبت زندگی بهزیستی به ازای هر ۴۵۰ خانواده در این استان خبر داد.

او افزود: ثبت‌نام الکترونیکی از متقاضیان حقیقی و حقوقی تاسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) از روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه آغاز شد و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد.

محمدی ادامه داد: افراد حقیقی و حقوقی با اولویت مؤسسات خیریه برای تاسیس این مراکز می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی centers.behzisti.net/register درخواست خود را ثبت کنند.

او اظهار داشت: این مراکز با هدف کم کردن ارتباط بین مددجویان با سازمان و دریافت خدمات در سه حوزه پیشگیری، توانبخشی و امور اجتماعی فعال می‌شود.

محمدی، تقویت رویکرد خانواده و اجتماع محور، اصلاح و حذف فرآیند‌های موازی و گسترش رویکرد ارایه خدمات به صورت فعال و کاهش بهای تمام شده را از دیگر اهداف راه‌اندازی این مراکز عنوان کرد.

او گفت: با فعال شدن این مراکز، ۲۶ فعالیت سطح اول این سازمان به بخش خصوصی واجد صلاحیت و دارای مجوز از بهزیستی واگذار می‌شود.

به گفته محمدی، مراکز مثبت زندگی مراکز غیردولتی هستند که بر اساس بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت پس از کسب پروانه فعالیت، مجموعه‌ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی را در بستر فناوری اطلاعات در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه ارایه می‌کند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.