مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان گفت:هزار و ۵۰۰ فیلم، قصه، انیمیشن، اوریگامی و نمایش عروسکی برای سرگرمی کودکان و نوجوانان در زمان شیوع کرونا ساخته و منتشر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد قلمکاریان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان با اشاره به اینکه ارتباط بین مربیان مراکز کانون با اعضای کودک و نوجوان و خانواده‌هایشان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی حفظ شده گفت: این کانون با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف مانند پیک امید، بازی سازی، نقل سپید خنده، در خانه بمانیم و در خانه بخوانیم، بازی‌های غیرکامپیوتری مانند کاردستی و بازی‌های فکری را به کودکان و نوجوانان آموزش داد و زمینه پرورش و تربیت این قشر را به شیوه‌هائی مختلف در ایام شیوع کرونا فراهم ساخته است.

محمد قلمکاریان با بیان اینکه تولید آثار متنوع مربیان کانون برای استفاده در شبکه‌های مجازی ادامه دارد افزود: طرح پیک امید به‌صورت مجازی در صفحه رسمی کانون به نشانی www.omid.kpf.ir و پایگاه‌هایی که در شبکه‌های پیام رسان طراحی شده، در دسترس کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان قرار گرفته است.

او گفت: تمام فعالیت‌های حضوری و فیزیکی کانون در این دوره تعطیل شده، اما برنامه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

قلمکاریان افزود: فعالیت‌های مجازی زبان انگلیسی و گروه نجوم کانون نیز راه اندازی و دوره‌هایی برای تربیت مربی کودکان و نوجوانان در زمینه فرهنگی، ادبی و هنری فعال شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.