مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت:کودکان و نوجوانان علاقه مند برای شرکت در مسابقه «تو خونه می مونیم تو خونه می خونیم»تا دهم اردیبهشت فرصت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: مسابقه تو خونه می مونیم تو خونه می مونیم در دو بخش خوانندگی ویژه پسران ۱۰ تا ۱۸ سال و همخوانی خانوادگی برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان برگزارمی شود.

سید محمد قلمکاریان افزود: کانون پرورش فکری موسیقی‌های با کلام را به قصد تمرین و موسیقی‌های بی کلام را جهت اجرا در نظر گرفته که این آثار در پورتال کانون isfahan.kpf.ir و شبکه‌های اجتماعی به نشانی @too_khooneh_mikhoonim بارگذاری شده است.

او با اشاره به اینکه آثار تولیدی باید به صورت زنده، بازخوانی و اجرا شده باشد و آثاری با شیوه لب خوانی، از دور مسابقه خارج می‌شود گفت: آثار ارسالی باید در محیط خانه انجام شود و شرکت کنندگان توجه داشته باشند که آثار باید با تلفن همراه، به صورت افقی و با کیفیت مناسب ضبط شده باشند و آثار بی کیفیت ارزیابی نمی‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان افزود: رعایت ریتم و آهنگ، صحیح و کوک خواندن اثر، خلاقیت در نحوه اجرا و بیان حسی مناسب امتیازات ویژه‌ای است که در نحوه داوری اعمال می‌شود.

شرکت کنندگان باید در ابتدای اثر، مشخصات کامل شامل؛ نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود را اعلام کرده و آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به نشانی isfahan.kpf.ir و یا به شماره ۰۹۳۷۴۱۵۸۳۰۱ در شبکه‌های اجتماعی سروش، گپ و بله برای کانون پرورش فکری استان ارسال کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار