سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی گفت : دومین زمین چمن مصنوعی فوتبال شهر سنقر به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع و با اعتباری بیش از پنج میلیارد ریال در بوستان ورودی سنقر از سمت کرمانشاه احداث می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛«غلامرضا مرتضوی» سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی گفت : این طرح به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان و شهرداری سنقر اجرا و در ماه آینده عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

او گفت : با پیگیری نماینده شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان، با احداث و اجرای طرح‌های ورزشی مشابه برخی از کاستی‌های موجود در توسعه ورزش این شهرستان جبران شود.

سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی در ارتباط با اشتغال به عنوان مهمترین اولویت در کشور اشتغال، مهارت آموزی، آموزش و فرهنگ سازی را لازمه اشتغال دانست و گفت: باید مهارت آموزی متناسب با نیاز جامعه تعریف شود تا افراد با کسب مهارت طبیعتا بازار کار هم برای آن‌ها هم فراهم خواهد شد.

مرتضوی با بیان اینکه افراد دارای حرفه و مهارت لازم، در سطح جامعه بیکار نخواهند ماند، افزود: در شهرستان بستر‌ها و استعداد لازم برای ایجاد اشتغال وجود دارد.

او گفت: در بخش‌های دولتی و خصوصی در کنار ارتقاء شاخصه سامانه‌های ثبت آماری باید به ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان اهتمام ویژه‌ای شود.

او ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات در راستای تسریع در بستر سازی اشتغال را موثر دانست و دستگاه‌های دولتی شهرستان را به بررسی موانع موجود در زمینه اشتغال جهت پیگیری و رفع آن‌ها موظف کرد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.