استاندارمرکزی گفت: هیچکس نمی‌تواند در سلامت انتخابات مجلس در استان و کشور شبهه و ابهام ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندارمرکزی در جمع شورای اداری استان مرکزی و نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند برگزاری انتخابات اسفندماه سال ۹۸ گفت: توفیقات بدست آمده نشان دهنده سلامت انتخابات در استان مرکزی است و هیچکس نمی‌تواند در سلامت انتخابات استان و کشور شبهه و ابهام ایجاد کند.

آقازاده افزود: انتخابات اسفندماه یکی از انتخابات‌های سالم و منسجم با هماهنگی همه عوامل اجرا و نظارت بود و همه بر سلامت انتخابات و وحدت و انسجام و تعامل بسیار خوبی که در این انتخابات صورت گرفت صحه گذاشتند.

او اضافه کرد: سلامت و انسجام و نظم انتخابات مجلس یازدهم در استان مرکزی بیش از دوره‌های گذشته دیده شد و هیئت‌های اجرایی استان مرکزی از اولین استان‌های کشور بود که تشکیل شد و شورای نگهبان کل فرایند انتخابات استان را تایید کرد.

در خواست تعامل با  منتخبین دوره یازدهم مجلس

استاندار مرکزی ضمن اینکه از فرمانداران و مدیران خواست همانگونه که با نمایندگان دوره دهم تعامل و ارتباط نزدیک و مستقیم داشتند همین رویه را درخصوص منتخبین دوره یازدهم مجلس هم داشته باشند بیان کرد: البته از منتخبین هم انتظار می‌رود که در چارچوب تفکیک قوا و وظایف نمایندگی و منافع مردم استان و نظام همکاری خوبی داشته باشند.

او تصریح کرد: همه باید مشکلات و الزامات فوری کشور را برطرف کنند وقت هیچ کاری به جز رسیدگی به مشکلات مردم را نداریم و وقت دعوا‌های سیاسی نیست و نباید وارد حاشیه شویم.

آقازاده با اشاره به اینکه جلسه امروز برای تکریم نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی برگزار شده است، افزود: دوره دهم یکی از بهترین دوره‌های سال‌های اخیر در خصوص همکاری و هماهنگی و دلسوزی برای امور استان و عملکرد نمایندگان بوده و با وجود فشار‌ها و تحریم‌های موجود، کارنامه عملکردی استان با حضور نمایندگان دوره دهم یک کارنامه نسبتا موفق و قابل دفاع است.

همه مدیران باید بر اساس جهش تولید و خودکفایی گام بردارند

او تاکید کرد: امسال همه مدیران باید بر اساس جهش تولید و خودکفایی با استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور گام بردارند و اگر قرار فعالیت بر اساس همین امکانات و تجهیزات موجود باشد که سال‌های گذشته روال بر همین مسیر بوده است.

استاندار مرکزی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای مقابله با کرونا تصریح کرد: با همکاری مجموعه استان و مردم، توانستیم جلوتر از کشور‌های پیشرفته موضوع بیماری را مدیریت کنیم و به جز چند شهر تقریبا همه مناطق کشور بیماری را کنترل و مدیریت کرده اند و با حداقل امکانات حداکثر بهبودی را داشته باشیم به طوری که بیش از ۸۰ درصد از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود پیدا کرده‌اند.

او با بیان اینکه با توجه به این همکاری‌ها امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد بازگشت همه فعالیت‌ها و کار و تولید و کسب و کار در کشور باشیم ادامه داد: امسال درآمد‌ها و منابع کشور به شدت در معرض آسیب‌های ناشی از بیماری کرونا و تحریم هاست وشرایط برای همه جهان سخت و برای ما سخت‌تر است.

آقازاده با اشاره به جلسه با وزیر بهداشت گفت: راه اندازی و افتتاح بیمارستان خمین تا پایان امسال آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ساوه ظرف ۱۰روز آینده و تخصیص ۴۲ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان ولیعصر اراک از نتایج این جلسه بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.