رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منزل در شهر کرمانشاه و کشف ۲۷ فقره سرقت خبر داد.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای منزل در کرمانشاهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ محمدرضا امیری رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: کاراگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ امیری بیان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۷ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه همچنین از توقیف ۲ دستگاه خودروی متعلق به سارقان و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه در مخفیگاه آنان خبر داد.

او همچنین از شناسایی مالباختگان و تحویل لوازم سرقتی به آن‌ها خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده نیز برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ امیری در پایان به شهروندان توصیه کرد تا از نگهداری طلاجات و وجه نقد در منزل خودداری و حتما نسبت به نصب وسایل پیشگیری از سرقت مثل آژیرخطر و یا مستحکم کردن درب ورودی منزل اقدام کنند.

زورگیران نوجوان در دام پلیس کرمانشاه


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ زورگیر نوجوان و کشف یک عدد قمه از آن‌ها خبر داد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: ماموران انتظامی کرمانشاه حین گشتزنی در شهرک فرهنگیان فاز یک حوالی خیابان پارک معلم بودند که مشاهده کردند ۳ نوجوان حدودا ۱۳ ساله در حال زورگیری از شخصی هستند.
او ادامه داد: ماموران با مشاهده این موضوع به سرعت وارد عمل شده و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به دستگیری ۲ نفر از افراد زورگیر شدند.

سرهنگ براری همچنین از کشف یک عدد قمه ۴۰ سانتی متری از زورگیران نوجوان خبر داد و گفت: این افراد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش برای دستگیری نفر سوم ادامه دارد، از اهتمام پلیس برای مقابله با هرگونه ناهنجاری خبر داد.

 

کشف ۲۶ فقره سرقت در کرمانشاه

 


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۲۶ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش ماموران خبر داد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: علاوه بر کشف این تعداد سرقت، ۱۴ سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
او گفت: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای مستمر این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.



کشف ۱۰ میلیارد ریال طلاجات سرقتی در اسلام آبادغرب


فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و کشف ۱۰ میلیارد ریال طلاجات سرقتی با تلاش پلیس اسلام آبادغرب خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در اسلام آبادغرب، کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او  ادامه داد: کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده و کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

سردار جاویدان بیان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از مخفیگاه متهم، مقدار زیادی طلا و انواع سکه‌های سرقتی که طبق نظر کارشناسان ارزش ان‌ها به ۱۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: متهم دستگیر شده نیز در بازجویی‌ها به ارتکاب ۷ فقره سرقت از منزل شهروندان اسلام آبادی اعتراف کرد.

او همچنین از شناسایی ۳ مالخر که اقدام به خرید طلاجات و سکه‌های سرقتی می‌کردند، خبر داد.

سردار جاویدان در پایان گفت: برخورد با پدیده سرقت و دستگیری سارقان در سریعترین زمان ممکن جزو اولویت‌هایی است که توسط پلیس کرمانشاه دنبال می‌شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حفاظ و قفل ضد دیلم
۲۲:۲۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
قفل ضد دیلم که نصب باشه، بدون هیچ بهانه و اما و اگری دیگه دزد از اون در نمیتونه وارد بشه و اگر حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نصب باشه، راهی برای دزدان باقی نمیمونه بجز اینکه فرز بیارن که به دلیل صدای زیاد همچین کاری نمیکنند، پس اگر قفل ضد دیلم و حفاظ ضد دیلم نصب باشه، حتی اگر دزدان تا پشت درب و پنجره ها هم‌ برسند، امکان ورود نخواهند  داشت