مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: دمای هوا تا عصر یکشنبه هفته آینده در سطح استان اردبیل افزایش خواهد یافت.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز با توجه استقرار پرفشار سطح زمین در منطقه، آسمان استان نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم خزری و هوای خنک بوده و به لحاظ شرایط فصلی در بعدازظهر و عصر در مناطقی از استان رشد ابر‌های همرفتی و بارش بهاری احتمال می‌رود.

او افزود: از فردا (جمعه ۲۶ اردیبهشت) تا عصر یکشنبه با حاکمیت شرایط پایدار جوی، آسمان استان اردبیل در بیشتر ساعات صاف بوده و دمای هوا در سطح استان افزایش می‌یابد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از عصر یکشنبه (۲۸ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی جدید به استان ضمن وزش باد تند تا نسبتاً شدید، بتدریج بر میزان ابر‌ها افزوده شده و طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته آینده بارش رگباری توام با کاهش دمای هوا در اغلب مناطق استان پیش بینی می‌شود.

محمدی بیان کرد: طی دیشب در بیشتر مناطق استان بارش باران توام با رگبار و رعدوبرق رخ داد که بیشترین میزان بارش از شهرستان سرعین با ۱۳ میلیمتر و در دامنه‌های کوه سبلان از ایستگاه باران سنجی بلقیس آباد نیر با ۲۰ میلیمتر به ثبت رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.