در طرح کمک مومنانه به افراد نیازمند مردم کردستان حس نوع دوستی والای خود به بهترین شیوه به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در دومین جلسه همکاری شورای استانی نهاد‌های انقلابی، حمایتی، عمومی و سازمان‌های مردم نهاد با دولت در طرح کمک مومنانه استان کردستان گفت: اجرای طرح کمک مومنانه با فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب در سطح کشور و استان و در ماه مبارک رمضان با استقبال فراوان مردم و دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی ادامه یافته است.

او افزود: خوشبختانه اجرای این طرح در مجموع موجب ایجاد آرامش در بین افراد آسیب دیده و نیازمند شده که امیدواریم با ادامه این حمایت‌ها هرچه بیشتر شاهد کمک به نیازمند واقعی در جامعه باشیم.

جعفری تاکید کرد: در این طرح همه مجموعه‌های دولتی و حاکمیتی و نظامی و انتظامی و سازمان‌های مردم نهاد به ویژه در بحث مقابله با بیماری کرونا با همه توان وارد این عرصه شده و کمک‌های فراوانی را در اختیار نیازمندان قرار داده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از حضور پرشور خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در بحث حمایت از افراد آسیب دیده و نیازمند در بحث مقابله با بیماری کرونا و کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان در استان تقدیر کرد.

جعفری در ادامه سخنان خود از دستگاه‌های اجرایی استان خواست در زمینه کمک به افراد نیازمند از موازی کاری خودداری کرده و بر اساس آمار موجود در سامانه سخا که برای کمک به نیازمندان پیش بینی شده بسته‌های حمایتی خود را توزیع کنند.

او اظهار داشت: اجرای طرح کمک مومنانه موجب ایجاد همدلی و اتحاد بی نظیر بین مردم، نهاد‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد استان شده است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان خاطر نشان کرد: اخیرا نیز با رایزنی‌های استاندار محترم و نیز کمک‌های بنیاد مستضعفان کشور کمک‌های نقدی و غیر نقدی فراوانی در اختیار افراد نیازمند به ویژه مرزنشینان و کولبران دارای کارت شناسایی بانک اطلاعات مرزنشینان استان قرار گرفته است.

جعفری در پایان از کمک‌های معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه به کارگران فصلی و برخی از هنرمندان استان خبر داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.