دونده دوی ۴۰۰ متر با مانع گفت: وضعیت فدراسیون دو و میدانی با حضور مبینی بهتر شده و ملی پوشان راضی هستند.  

مهدی پیرجهان دونده دوی ۴۰۰ متر با مانع در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمریناتش در قرنطینه اظهار کرد: مدت ۱۰ روز است که تمریناتم را به صورت جدی انجام می‌دهم تا آمادگی جسمانی خود را حفظ کنم.

پیرجهان درباره اینکه فدراسیون دو و میدانی پیگیر وضعیتش است یا خیر، بیان کرد: از زمانی که مبینی در فدراسیون دو و میدانی حضور یافته پیگیر وضعیت تمام ورزشکاران است. وضعیت فدراسیون با حضور مبینی بهتر شده و همه دو و میدانی کاران راضی هستند.

پیرجهان درباره اینکه اماکن ورزشی برای ورزش‌های انفرادی قرار است باز شود، گفت: من در جریان این موضوع نیستم، اما در دوران قرنطینه هم با نامه فدراسیون دو و میدانی در پیست دو و میدانی تبریز تمرین می‌کنم.

برگزاری مسابقات در رنکینگ تاثیری ندارد

ملی پوش دو و میدانی درباره قوانین جدید فدراسیون جهانی در مورد رنکینگ دو و میدانی کاران بیان کرد: فدراسیون جهانی اعلام کرده است که هر مسابقه‌ای تا ۱۶ آذرماه برگزار شود در رنکینگ تاثیری ندارد و جابه جایی در رتبه بندی ورزشکاران صورت نمی‌گیرد. رکورد‌های ورزشکاران از ۱۶ آذرماه تا تیرماه سال آینده ثبت می‌شود.

او درباره اینکه آیا در مسابقات دو و میدانی برای کسب سهمیه المپیک شرکت می‌کند یا خیر، گفت: با هماهنگی فدراسیون دو و میدانی بعد از پایان ویروس کرونا در برخی از مسابقات شرکت می‌کنم تا محک جدی بخورم. البته رتبه ۲۹ را در رنکینگ جهانی دارم که با حفظ همین رتبه می‌توانم به المپیک راه یابم.

هدفم حضور در فینال المپیک است

دونده دوی ۴۰۰ متر با مانع درباره هدفش در سال جدید گفت: در حال حاضر سعی می‌کنم که رکورد ماده ۴۰۰ متر با مانع را ثبت کنم و هدفم حضور در فینال المپیک است.

او درباره پیش بینی اش از تعداد سهمیه المپیک در دو و میدانی بیان کرد: به هر حال تعویق المپیک فرصتی برای ورزشکارانی است که به حد نصاب لازم برسند. به طور حتم افزایش سهمیه در دو و میدانی خواهیم داشت و ورزشکاران با قدرت افتخار آفرینی می‌کنند. به احتمال زیاد ۲ - ۳ سهمیه دیگر در دو و میدانی به دست می‌آوریم.

رئیس جدید باید دو و میدانی را درک کند

پیرجهان درباره اینکه رئیس جدید دو و میدانی باید چه فاکتور‌هایی داشته باشد، گفت: به نظرم رئیس جدید دو و میدانی باید این رشته ورزشی را درک کند و برای گرفتن کرسی و مقام به این فدراسیون نیاید. دو و میدانی یکی از سخت‌ترین رشته‌های ورزشی است و اداره این ورزش سخت است.

دونده دوی ۴۰۰ متر با مانع درباره اینکه مبلغ قراردادش در لیگ دو و میدانی را دریافت کرده است یا خیر، اظهار کرد: من سال گذشته بیشترین امتیاز را در لیگ دو و میدانی به دست آوردم، اما یک ریال هم دریافتی نداشتم. به هر حال من در تیم شهرم مس سونگون برزقان دویدم، اما این تیم حقوق من را نداد. مبینی سرپرست دو و میدانی پیگیر این موضوع است. قراردادم با تیم مس سونگون ۳۰ میلیون تومان است که یک ریال هم از آن را دریافت نکرده ام. مبلغ قرارداد در لیگ دو و میدانی از ۵ سال پیش تاکنون تغییری نکرده است. ما تجهیزات دو و میدانی را از خارج از کشور سفارش می‌دهیم. هزینه‌ها زیاد شده است و این موضوع به ضرر دو و میدانی کاران تمام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار