مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر گفت: در اجرای طرح رود شور شمالی بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رسول رستمی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر گفت: در طرح رود شور شمالی که بزرگ‌ترین شهرک شیلاتی کشور است بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

او با بیان اینکه  این طرح اکنون ۵۰ درصد هم پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: با راه اندازی این طرح ظرفیت تولید آبزیان دو برابر بیشتر می‌شود.

رستمی افزود: در حوزه آبزی‌پروری و در تولید میگو رتبه نخست کشوری را داریم و ۴۷ درصد از تولیدات کشور در حوزه میگو در استان بوشهر است.

او گفت: استان بوشهر به علت توانمندی و ظرفیت‌های خاص در حوزه‌های مختلف، چون انرژی و اقتصاد دریا گام مهمی در راه تحقق اهداف جهش تولید است.

رستمی افزود: در حوزه کشاورزی هم در ابتدای سال ۹۶ صد و دو هکتار گلخانه داشتیم که پارسال صدهکتار به این ظرفیت افزوده شد و هم اکنون به ۴۰۳ هکتار رسیده است همه این برنامه‌ریزی‌ها به منظور افزایش سرمایه و اشتغال ۱۵ هزار نفر است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.