مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک در بازرسی از خودرو برلیانس

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۲۱۶ کیلو تریاک در بازرسی از یک خودرو برلیانس در شهرستان نی ریز خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس گفت: به منظور مبارزه مستمر با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان نی ریز از دپو مقادیری مواد مخدر در یکی از باغ‌های پسته این شهرستان مطلع شدند.

او افزود: پس از هماهنگی قضائی، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بررسی‌های صورت پذیرفته یک خودرو برلیانس را در حالی که در یک باغ پسته مخفی شده بود، مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این خودرو، ۲۱۶ کیلوگرم تریاک کشف و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد.

سردار حبیبی اضافه کرد: مأموران انتظامی استان فارس در راستای مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

توقیف ۴۳۱ وسیله نقلیه متخلف در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف ۴۳۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلف از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان گفت: طرح‌های مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان از ابتدای امسال با جدیت توسط این فرماندهی در حال اجرا است.

او افزود: یکی از موضوعات مزاحمت وسایل نقلیه متخلف است که به اشکال مختلف باعث ایجاد بی نظمی و سلب آسایش مردم می‌شوند که در همین راستا طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی با هدف برخورد و توقیف وسایل نقلیه متخلف در دستور کار جدی پلیس قرار گرفت.

سرهنگ امجدی ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح ها، از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۵۵ دستگاه موتورسیکلت و ۱۷۶ دستگاه خودرو متخلف توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال داده شدند.

کشف پراید سرقتی در فسا

فرمانده انتظامی فسا از کشف خودرو پراید، ساعاتی پس از سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پراید در سطح شهر، اجرای طرح در جهت دستگیری سارق یا سارقین و کشف خودرو، به کلیه یگان‌های انتظامی شهرستان ابلاغ شد.

او اظهار کرد: با کنترل محور‌های خروجی شهرستان توسط ماموران، سارق یا سارقین که عرصه را بر خود تنگ دیده خودرو را ترک و رها کرده و افسران پلیس آگاهی که در حال گشت زنی در خصوص موضوع بودند، خودرو مسروقه را در محور فسا-جهرم کشف کنند.

سرهنگ رستمی با اشاره به انجام اقدامات فنی پلیس جهت دستگیری سارق یا سارقان این پرونده، تصریح کرد: شهروندان با نصب تجهیزات ایمنی وسایل نقلیه، از به سرقت رفتن خودرو و موتورسیکلت خود پیشگیری کنند.

۱۱۷ کیلو تریاک نتیجه تعقیب و گریز پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان داراب ۱۱۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: مأموران انتظامی داراب از تردد یک خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

او تصریح کرد: بلافاصله مأموران به مسیر حرکت این خودرو اعزام و با انجام کنترل‌های محسوس و نامحسوس، محموله مورد نظر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

سرهنگ علیرضا نوشاد افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۱۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۴۰ کیلو حشیش در شیراز

جانشین فرماندهی انتظامی فارس از کشف ۱۴۰ کیلو حشیش در شیراز خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک زاده جانشین فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران کلانتری جنت شیراز هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، ۳ نفر را در حال سرقت یک خودرو زانتیا مشاهده کردند که متهمان به محض مشاهده مأموران با استفاده از سواری پژو پارس از محل متواری شدند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو زانتیا که قفل در آن تخریب شده بود، ۱۴۰ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد، گفت: مبارزه  با مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار