تعطیلی مدارس شهرستان رومشکان تا اطلاع ثانوی

فرماندار رومشکان از طرح بیماریابی کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: مدارس رومشکان تا اطلاع ثانوی برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرماندار رومشکان از طرح بیماریابی کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: مدارس رومشکان تا اطلاع ثانوی برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل است.

نعمت‌الله دستیاری اظهار داشت: آمار کرونا در رومشکان در روز‌های اخیر با سیر تصاعدی همراه بوده و میزان مبتلایان به کرونا نسبت به جمعیت این شهرستان با افزایش روبه‌روست.

او  افزود: شبکه بهداشت و درمان رومشکان از حدود یک ماه پیش طرح بیماریابی کرونا را در سطح شهر و روستا‌های این شهرستان در دستور کار قرار داده و هم‌چنان این روند ادامه دارد.

فرماندار رومشکان عنوان کرد: مدارس این شهرستان تا اطلاع ثانوی برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل است و دوباره محدودیت‌هایی را نیز در سطح شهر و روستا‌ها اعمال خواهیم کرد.

او بیان کرد: برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم در رومشکان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و رعایت فاصله اجتماعی با شدت بیشتری در ادارات این شهرستان نیز انجام می‌شود.

دستیاری با اشاره به ضرورت انجام تست کرونا از متصدیان اماکن پرخطر گفت: بازرسی و نظارت بر مراکز توزیع اغذیه و اصناف در رومشکان هم‌چنان ادامه دارد و با متخلفان نیز برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ب

انتهای پیام

برچسب ها: فرمانداری ، کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار