فرماندار دلفان خبر داد؛

فعالیت ادارات دلفان بدون پذیرش ارباب رجوع

فرماندار دلفان از تصمیمات جدید برای مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،حشمت بهمنی ۲۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تصمیم شورای مدیریت بحران مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان دلفان از ۲۷ اردیبهشت تصمیمات جدیدی قابل اجرا خواهد بود.

وی ادامه داد: بازار شهر نورآباد کاملا تعطیل خواهد شد و به جز نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، پمپ بنزین‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی بقیه اصناف و فروشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل و با کسانی‌که به هر نحوی بخواهند در این روند خللی ایجاد کنند و دستورات ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا را نادیده بگیرند برخورد قانونی خواهد شد.

بهمنی تاکید کرد: هرگونه تجمع و ازدحام در سطح بازار و معابر ممنوع بوده و آرامستان‌های سطح شهر و روستا‌ها مسدود و مراسم عزاداری و تدفین بدون حضور جمعیت و فقط با حضور چند نفر از نزدیکان انجام می‌گیرد.

فرماندار دلفان گفت: با مدیران و ورسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در اجرای مصوبات ستاد سهل‌انگاری و در اجرای وظایف خود در مبارزه با بیماری کرونا کوتاهی کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام ادارات شهرستان با حداکثر یک‌سوم کارکنان و بدون پذیرش ارباب رجوع فعالیت خواهند داشت. بانک‌ها نیز با یک‌سوم کارکنان فقط جهت انجام امورات ضروری فعالیت دارند.

بهمنی با بیان اینکه شهرداری، اصناف، اداره صمت و نیروی انتظامی به طور مستمر و به صورت سختگیرانه بر نحوه تعطیلی بازار نظارت خواهند داشت و با متخلفان شدیداً برخورد قانونی خواهد شد، اضافه کرد: مغازه کسانی که این مصوبات را نادیده بگیرند، پلمب می‌شود.

فرماندار دلفان با بیان اینکه شهرداری به صورت روزانه معابر سطح شهر را گندزدایی و ضدعفونی خواهد کرد، افزود: مدیران و روسای ادارات قبل و بعد از کار روزانه دستگاه تحت مدیریت خود را ضدعفونی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تمام زیارتگاه‌ها، مناطق تفریحی، پارک‌ها و بوستان‌ها تعطیل و ورودی آن‌ها مسدود خواهد شد، گفت: دوره‌گرد‌ها از قبیل خریداران ضایعات و میوه‌فروشان سیار در سطح روستا‌های شهرستان کنترل خواهند شد.

بهمنی تاکید کرد: با توجه به شرایط تا اطلاع ثانوی مدارس سطح شهرستان دلفان تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار