پيام تبريك استاندار كرمانشاه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

بازوند استاندارکرمانشاه در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به کلیه تلاشگران و فعالان عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  بازوند استانداركرمانشاه در پيامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به كليه تلاشگران و فعالان عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات تبريك گفت.

در متن اين پيام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

امروزه نقش پویا و مؤثر روابط عمومی در تنویر افکار عمومی، اطلاع رسانی به موقع، پاسخگویی و همکاری و تعامل سازنده با رسانه‌ها سبب ایجاد همبستگی اجتماعی، تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی و تجمیع ظرفیت ها، امکانات و منابع برای دستیابی به تقاهم قوی با مردم شده است به گونه­ای که فعالان این عرصه با مشارکت در فرآیند‌های تصمیم سازی و تصمیم گیری ضمن تسهیل فرآیندها، با کارآمدی و پویایی در ساز وکاری مشخص زمینه دریافت خواسته ­ها و انتظارات مخاطبین را فراهم و با افکار سنجی و تحلیل مناسب، مشاور امین و بازوی توانمند مدیران هستند.

بی شک حضور نیروی انسانی توانمند، شایسته، متعهد و متخصص و دارای مهارت‌های لازم در روابط عمومی­ها سبب ترویج گفتمان تفاهم محور و توسعه آفرین در بین مخاطبین سازمان می‌شود. تلاشگران این حوزه با شناخت و درک متقابل در فرآیندی با محوریت اعتماد زایی و امید آفرینی ضمن برقراری ارتباط با جامعه مخاطب به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به وظایف مدیریتی خود نیز در قالب هنر مردم داری و برپایه اصول اخلاقی و رسالت حرفه‌ای عمل می‌کنند و بر این اساس پیش قراول پویایی هر سازمان روابط عمومی است.

اینک ضمن تبریک فرارسیدن روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های خالصانه و و بیدریغ کلیه فعالان عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم و ایفای نقش موثر شما عزیزان در مقابله و مبارزه با بیماری کرونا و همراهی با مدافعان و ایثارگران سلامت را ارج نَهم. امیدوارم در سال جهش تولید با عنایت خداوند متعال و همراهی، همدلی، حمایت و پشتیبانی تمامی تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات و مردم فهیم و شریف استان روند بهبود شاخص­های کمی و کیفی توسعه‌ای با شتاب بیشتری تداوم و با بالندگی و شکوفایی بیش از پیش این دیار را در پرتوی نظام مقدس اسلامی شاهد باشیم.

سربلند، پایدار و منصور باشید.

بازوند

استاندار کرمانشاه

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.