سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان از اجرای طرح پلاک کوبی دام‌های مجاز در عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان سپیدان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در نشست هم اندیشی مدیران جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان و منابع طبیعی که با حضور مسئولان و کارشناسان ادارات تابع برگزار شد عملیات پلاک کوبی دام‌ها توسط بهره برداران منابع طبیعی مورد تاکید قرار گرفت.

بحرینی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان با اشاره به طرح پلاک کوبی دام‌های مجاز عشایر و روستا و استقبال دامداران این شهرستان از این طرح اظهار کرد: این طرح به منظور اهداف سازمان جنگل‌ها به منظور پایش مراتع و مدیریت چرا و کنترل کوچ اجرا و نقش بسزایی در حفاظت موثر عرصه‌های مرتعی دارد.

او با بیان اینکه بارش‌های قابل توجه و افزایش پوشش گیاهی احتمال وقوع حریق در عرصه‌های طبیعی این شهرستان را بالا برده است، ادامه داد: با توجه به کمبود امکانات و نیز گستردگی عرصه‌های طبیعی شهرستان در تلاش برای جلب مشارکت حداکثری بهره برداران و افراد محلی جهت جلوگیری از حریق در این عرصه‌ها هستیم.

نصیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان نیز در این جلسه از مسئولان منابع طبیعی و امور عشایر خواست ضمن الزام بهره بردان در زمینه حفاظت همه جانبه از عرصه‌های مرتعی جهت جلوگیری از حریق، در اجرای عملیات پلاک کوبی دام‌های مجاز با مدیریت این مجموعه همکاری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار