استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستورالعمل چگونگی برگزاری نماز عید فطر و روز قدس در استان را صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد پس از نشست ستاد مقابله با پیشگیری از کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد گفت: مردم استان در شب‌های احیا خوب عمل کردند و امیدواریم امشب هم مردم به مانند شب‌های قبل به دستورالعمل‌ها توجه کنند.

حسین کلانتری به تصمیم‌گیری‌های امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: ستاد ملی در خصوص مراسم روز قدس تصمیم گیری خوبی داشت که در همه شهر‌هایی که نماز جمعه برگزار می‌شود یعنی شهر‌های سفید در محل نماز جمعه برنامه روز قدس اجرا شود و دستورالعمل‌ها هم رعایت شود هر چند که در هیچ کجا به مانند سال‌های قبل راهپیمایی نداریم.

او در خصوص نماز عید فطر هم گفت: تاکید شد مثل سال‌های قبل در مصلا‌های بزرگ و به صورت گسترده برگزار نشود، اما در مساجد محلات و در اماکن باز با رعایت دستورالعمل‌ها نماز عید فطر برپا شود.

کلانتری در خصوص نگرانی از بابت استان خوزستان و حضور مسافر و مهمان این استان به استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: نگرانی‌هایی از بابت خوزستان داشتیم که منعکس کردیم.

او اضافه کرد: شرایط موجود را به تهران گزارش دادیم و باید این چند روز را مدیریت کرد تا استان با پیک مواجه نشود، اما برنامه‌های کنترلی را انجام خواهیم داد و در پی پاسخ مرکز هستیم.

استاندار با توصیه به مردم استان و با بیان اینکه استفاده از ماسک ضروری است ادامه داد: مردم خودشان را مجبور به استفاده از ماسک کنند، در تجمعات شرکت نکنند و در رفت و آمد‌ها مواظب باشند چرا که شرایط همسایه جنوبی استانمان مطلوب نیست.

کلانتری خطاب به خبرنگاران گفت: از سایت‌ها و خبرنگاران انتظار داریم به مردم بگویند شرایط کنونی پایدار نیست و کرونا وجود دارد همچنان مراقبت کنیم و مردم همکاری کنند تا شاهد سیر نزولی شیوع ویروس باشیم.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.