مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: استقبال دانش آموزان این استان از بازگشایی مدارس در نخستین روز بازگشایی پس از شیوع کرونا چشمگیر نبود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بازگشایی مدارس پس از حدود دو ماه تعطیلی بر اثر شیوع بیماری کرونا با استقبال دانش آموزان روبرو نشد.

او افزود: اگرچه کلیه مدیران و اولیای مدرسه شرایط بهداشتی را فراهم و با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی طبق دستور ستاد ملی کرونا در محل مدرسه حاضر بودند، اما شاهد حضور چشمگیر دانش آموزان در این استان نبودیم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین حضور دانش آموزان در مقطع اول ابتدایی و در سه پایه اول تا سوم ابتدایی ثبت شده است.

خدابنده بیان کرد: هر چه به پایه‌های بالاتر می‌رویم حضور کمتر و در پایه‌های ۱۱ و ۱۲ نیز که حساسیت کنکور مطرح است شاهد مراجعه اندک دانش آموزان به مدرسه بودیم.

او تصریح کرد: میزان بازدهی و استقبال دانش آموزان در پایان هفته اول بازگشایی کنترل و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد به این ترتیب تصمیم گیری برای نحوه و چگونگی ادامه فعالیت مدارس گرفته خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: البته باید توجه داشت حضور دانش آموزان طبق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا در مدارس اختیاری و صرفاً به منظور رفع اشکال بوده است.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.