معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت: پرده‌برداری از چهره شهید سلیمانی و جمعی از سرداران شهید در میدان مرکزی و اصلی شهر اجرا و به‌زودی سردیس این شهید والامقام در همین محل نصب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد مختاری، معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت: حفظ ارزش‌ها و نام شهدای گران‌قدر در صدر برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد.

او افزود: به‌دنبال مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر نام‌گذاری میدان مرکزی و اصلی شهر به نام شهید سلیمانی، پرده‌برداری از بزرگترین تصویر نقاشی چهره شهید سلیمانی و جمعی از سرداران شهید رفسنجان در میدان اجرا شد و به‌زودی سردیس این شهید والامقام در همین محل نصب خواهد شد.

مختاری به نصب تابلوی تعدادی از سرداران شهید در ابتدای بلوار شهید مصطفی خمینی اشاره کرد و بیان داشت: به‌منظور حفظ نام و یاد بقیه سرداران شهید رفسنجان، تصاویر آن‌ها در بدنه‌های شهری که امکان تصویرنگاری وجود داشته باشد، اجرا می‌شود.

او اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا از مهمترین وظایف شهرداری بوده که همواره سرلوحه فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است که از جمله آن می‌توان به اکران‌های شهری متعدد برای معرفی شهدای دفاع مقدس، انقلاب و مدافعان حرم بهسازی محوطه گلزار شهدا، اجرای نقاشی دیواری‌های موضوعی وغیره اشاره کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار