فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمدمهدی کریمی، فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: مأموران انتظامی شهرستان رفسنجان حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های خروجی این شهر به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک وبرای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: این خودروحامل یک دستگاه موتور سنگین سوزوکی هزار سی سی که فاقد مجوز بود کشف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ کریمی ارزش موتور سیکلت توقیف شده را ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و بیان داشت: تردد موتورسیکلت بیش از ۲۴۹ سی سی غیر قانونی است و مالکان آن‌ها باید مجوز تردد را از پلیس اخذ و فقط در پیست موتورسواری مجاز به استفاده هستند که شهروندان نیز در صورت رویت هر گونه موتور سیکلت بالای ۲۵۰ سی سی می‌توانند مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

او از شهروندان خواست: ازخریداری واستفاده از وسایل نقلیه دارای محدودیت تردد خودداری کنند.

کشف دو محموله مواد مخدر در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۰۲ کیلوگرم حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات پلیس شهرستان رابر خبر داد.

 سردارعبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مأموران کلانتری مرکزی شهرستان رابر حین گشت زنی هدفمند در محور‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

او افزود: راننده خودرو بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ اقدام به فرار کرد که پس از اندکی تعقیب و مراقبت، با سرعت عمل ماموران خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۲۰۲ کیلوگرم حشیش کشف و راننده آن نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: حشیش از جمله مواد افیونی اختلال زا در برخی از فرایند‌های مهم بدن است که مصرف آن باعث گرایش فرد به ادامه مصرف و در ادامه باعث گرایش شدید فرد به دیگر مواد افیونی می‌شود و به نوعی از جمله دروازه‌های اعتیاد است که به همگان به ویژه به قشر جوان و نوجوان توصیه می‌شود شدیدا از مصرف این ماده مخدر خودداری کنند.

ناظری همچنین بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافت در پی اطلاع از عبور یک محموله مواد مخدر به مرکز کشور، موضوع را با جدیت تمام در دستور کار خود قرار دادند.

اواظهار داشت: در این رابطه ماموران با انجام گشت زنی نامحسوس در محور بافت، سیرجان به یک دستگاه کامیون عبوری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سردار ناظری با اشاره به کشف یک جاساز ماهرانه در قسمتی از این کامیون تصریح کرد: ماموران پس از باز کردن این جاساز و برخی از قطعات بزرگ این کامیون در مجموع ۱۶ بسته حاوی ۲۰۱ کیلو و ۱۹۵ گرم تریاک را کشف کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار