با توجه به محقق نشدن کمک‌های مالی و عدم حمایت مسئولان، راه‌یاب ملل مریوان از ادامه حضور در لیگ برتر والیبال انصراف داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی راه یاب ملل مریوان، خبات بیگلرمدیرعامل باشگاه راه‌یاب ملل مریوان از عدم حضور و تیم داری در لیگ برتر والیبال در سال ۹۹ خبر داد و گفت: سال گذشته مسئولان استان و شهرستان وعده‌هایی مبنی بر کمک مالی به باشگاه دادند، اما متأسفانه وعده مسئولان عملی نشد و همچنان باشگاه نتوانسته است قرارداد‌های سال گذشته را پرداخت کند و تا به امروز نیز تمامی هزینه‌ها و پرداختی قرارداد‌ها توسط شرکت راه‌یاب ملل صورت گرفته است و هیچ کمک مالی و حمایتی از سوی مسئولان به این باشگاه نشده است.

او افزود: با توجه به محقق نشدن کمک‌های مالی و عدم حمایت مسئولین و تداوم این رویه و همچنین تسویه نکردن قرارداد‌های سال گذشته باشگاه، راه‌یاب ملل مریوان از ادامه حضور در لیگ برتر والیبال در سال ۹۹ انصراف می‌دهد و تیم داری نخواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه راه‌یاب ملل مریوان ادامه داد: در شهر‌ها و استان‌های دیگر تیم‌های والیبال با عناوین هیئت و شهرداری و ... در لیگ حضور دارند و از حمایت‌های خاص برخوردارند، اما متأسفانه در شهر مریوان و استان کردستان این حمایت‌ها هم وجود ندارد و این جای سوال است.

بیگلر از اعلام خبر انصراف تیم راه‌یاب ملل مریوان ابراز تأسف کرد و یادآور شد: ما هواداران بی نظیر و پرشوری داشتیم که همواره انگیزه اصلی تیم داری ما بودند و اینکه تیم راه‌یاب ملل مریوان و این هواداران با فرهنگ در ادامه لیگ حضور نخواهند داشت، واقعاً جای ناراحتی و تأسف است.

او بیان کرد: در چند سال گذشته در تیم‌های پایه با نوجوانان و جوانان بومی کار کردیم و شاهد استعداد‌های خوب این عزیزان بودیم، اما متأسفانه به دلیل عدم حمایت مسئولین، زحمات چند ساله باشگاه، بازیکنان و جوانان بومی به بن بست رسیده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.