مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: انجمن هنر‌های تجسمی بدلیل شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: واحد کارشناسی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اولین نشست انجمن هنر‌های تجسمی کانون خوزستان در سال ۱۳۹۹ را بدلیل شیوع ویروس کرونا بصورت مجازی برگزار کرد.

او افزود: اولین جلسه انجمن هنر‌های تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان «سه رخ»، با حضور جمعی از مربیان هنری کانون استان، نمایندگان انجمن هنر‌های تجسمی رویای یک گلدان، انجمن خوشنویسی سرمشق، انجمن خوشنویسی کلک خیال، انجمن عکاسی روزنه و اعضای دختر نوجوان کارگاه‌های هنری مراکز کانون به صورت مجازی برگزار شد.

کیانی اظهار داشت: در این نشست اهداف برگزاری انجمن‌های هنر‌های تجسمی تشریح شد و نوجوانان شرکت کننده با مفاهیم بنیادی و اساسی هنر‌های تجسمی و شاخه‌های هنری آن در قالب پرسش و پاسخ آشنا شدند و نمایندگان انجمن‌ها نیز هر یک با ارائه کلیپ به معرفی انجمن تحت مدیریت خود پرداختند.

به گفته این مقام مسئول، در این نشست مربیان کانون هم‌چنین اعضا را با مفهوم نقاشی و عناصر کاربردی، چون بافت، ریتم، تعادل و ترکیب بندی آشنا کردند. همچنین نمایندگان انجمن‌های عکاسی، سفال و خوشنویسی کانون خوزستان، در بخش دیگر این نشست به بیان اصول و مفاهیمی در رابطه با ارتباط شاخه‌های مختلف هنر‌های تجسمی و اشتراک آن‌ها با یکدیگر پرداختند.

اولین نشست انجمن هنر‌های تجسمی کانون خوزستان با برگزاری کارگاه مجازی هنری با موضوع نقاشی روی سطوح متفاوت و ایجاد بافت به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.