موزه دفاع مقدس در قالب یک راهیان نور استانی + فیلم

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اتمام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس می‌تواند یک راهیان نور استانی را در مازندران به نمایش بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: هدف از این بازدید در جریان اقدامات این موزه دفاع مقدس قرار گرفتن و حل مشکلات پیش روی آن است.

او با بیان اینکه اتمام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس می‌تواند یک راهیان نور استانی را در مازندران به نمایش بگذارد، افزود: جلسه‌ای پیش از این برای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تشکیل شد و برای پیشرفت بیشتر آن باید برنامه ریزی منسجمی انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را نماد مقاومت، ایثار و حماسه مردم مازندران در ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد و گفت: ساخت و اتماممرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بودجه زیادی را می‌طلبد و باید برای آزادسازی زمین‌های مجاور آن هم اقدام شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: موزه دفاع مقدس نمای کوچکی از دفاع مقدس است و با تکمیل آن به محل مهم برای گردشگری تبدیل می‌شود.

موزه دفاع مقدس حلقه وصل بین نسل جدید و پیشکسوتان دفاع مقدس

سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در این بازدید با بیان اینکه ۱۳ سال از آغاز ساخت این پمرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در مرکز استان می‌گذرد، گفت: مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس حلقه وصل میان نسل‌های جدید و پیشکسوتان دفاع مقدس است که باید فرهنگ دفاع مقدس را ترویج دهند و تاریخی و ماندگار کنند.

مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در حاشیه رودخانه تجن ساری در حال ساخت است، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی  در اجرا و تکمیل این طرح با این اداره کل همکاری کنند.

مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید و ۳۰ هزار جانباز و آزاده را تقدیم نظام کرده است.

 

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار