سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: آیا امکانات و شرایط لازم بهداشتی برای برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر وجود دارد؟

سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره آخرین وضیت این تیم بیان کرد: تاکنون به باشگاه استقلال هم مانند سایر تیم‌ها برای شروع تمرینات ابلاغ رسمی نشده است اما امیدوارم اگر قرار به شروع تمرینات است، بتوانیم شرایط بهداشتی و پروتکل‌ها را اجرا کنیم تا برای بازیکنان، کادرفنی و گروهی که در تمرینات شرکت می‌کنند، مشکلی پیش نیاید.  

او درباره نظر باشگاه استقلال نسبت به ادامه رقابت‌های لیگ برتر گفت: باشگاه استقلال بحثی درباره لغو بازی‌ها ندارد  و فقط می‌گوید اگر قرار است مسابقات برگزار شود، آیا امکانات و شرایط لازم بهداشتی برای این موضوع وجود دارد؟ کشورمان مشکلات زیادی دارد. برای برگزاری بازی‌ها فقط نباید بگوییم رختکن را تمیز می‌کنیم و مشکلی پیش نمی‌آید. تمام تیم‌ها باید مدام در سفر باشند و در هتل اقامت کنند. برای انجام دادن تمرین هم شرایط خاصی دارند و فکر می‌کنم امکانات ایران در حدی نیست که خودمان را با لیگ‌های اروپایی مقایسه کنیم. به همین دلیل  اگر قرار است بازی‌ها برگزار شود،   باید شرایط به درستی مورد بررسی قرار بگیرد و تصمیم درستی اتخاذ شود.


بیشتر بخوانید: سعادتمند: حامی مالی جدید رقم‌های مالی قابل توجهی برای باشگاه فراهم می‌کند/ میلیچ و دیاباته در استقلال می‌مانند


رمضانی درباره مشکلات مالی بازیکنان و کادرفنی استقلال اظهار داشت:  از روزی که سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد، تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات باشگاه به کار گرفت. او قدم به قدم جلو می‌رود و با تداوم همین روند برای آینده دغدغه مالی نخواهیم داشت.

او درباره ارزیابی اش از روند خصوصی سازی باشگاه استقلال گفت: اگر این اقدام در شرایط خوبی انجام شود، با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس از سرمایه عظیم مردمی بهره می‌برند،   اتفاق بزرگی می‌افتد. البته باید خصوصی سازی ۲ باشگاه به شکل درستی مدیریت شود.

سرپرست تیم استقلال تهران درباره اینکه  آیا قرار است محسن فروزان به این تیم بازگردد یا خیر، توضیح داد: قرار است ادامه پیدا کند و با توجه به اینکه تکلیف این فصل به صورت کامل مشخص نشده است، وارد نقل و انتقلات نشده ایم. قطع به یقین در زمان مناسب کادرفنی و مدیرعامل استقلال جلسه‌ای تشکیل داده و تکلیف نقل و انتقالات را مشخص می‌کنند. استقلال در حال حاضر از بازیکنان سطح یکی بهره می‌برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار