رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: این استان از حیث اعتبارات عمرانی از بین ۳۱ استان کشور در رتبه دوم قرار دارد که رقم مناسبی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد عرب در حاشیه شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حدود ۲ هزار و ۵۵ میلیارد تومان در بخش تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ۴۹۶ میلیارد تومان در خصوص اعتبارات هزینه‌ای به استان ابلاغ شده است.

او با اشاره به ردیف قانون استفاده متوزان از امکانات کشور افزود: در این بخش ردیف مشخص برای ارتقای شاخص‌های استان‌های کمتر توسعه یافته در نظر گرفته شده که سیستان و بلوچستان از این محل هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و رتبه یک را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: پروژه‌های مرتبط با این موضوع بر اساس شاخص‌هایی که سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده در بخش‌هایی که می‌تواند از این ردیف اعتباری استفاده کند در نشست آینده شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح می‌شود.

او بیان کرد: مهمترین دستور کار این نشست در خصوص اعتبارات ابلاغی به سیستان و بلوچستان بود که مطرح شد.

عرب اظهارداشت: در نشست بعدی شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان اعتبارات در قالب فصل، برنامه، شهرستان و دستگاه اجرایی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار