نمایندگان مجلس مجازات همکاری اطلاعاتی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی را مشخص کردند.

مجازات همکاری با رژیم صهیونیستی مشخص شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۹ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح دوفوریتی مقابله با اقدامات خصمانه رژیم نامشروع صهیونیستی با ماده ۶ این طرح موافقت کردند.

براساس ماده ۶ این طرح؛ هرگونه همکاری اطلاعاتی یا جاسوسی به نفع رژیم صهیونیستی در حکم محاربه و افساد فی الارض می‌باشد و مرتکب به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

همچنین نمایندگان با ماده ۷ طرح مذکور نیز موافقت کردند که براساس آن هرگونه همکاری، تعامل، توافق سیاسی یا تبادل اطلاعات با نهاد‌ها و افراد رسمی و غیررسمی وابسته به رژیم صهیونیستی ممنوع است، مرتکب به مجازات حبس تعزیری درجه ۴ و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم می‌شود.

 نمایندگان با ماده ۸ طرح دوفوریتی مقابله با اقدامات خصمانه رژیم نامشروع صهیونیستی موافقت کردند که در آن آمده است؛ هرگونه اقدامی از قبیل امنیتی، نظامی، سیاسی، فرهنگی، رسانه ای، تبلیغی، مساعدت اقتصادی و مالی مستقیم و غیرمستقیم آگاهانه در جهت تأیید یا تقویت و تحکیم رژیم صهیونیستی ممنوع است. مرتکب به مجازات حبس تعزیری درجه ۵ محکوم می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
خسته نباشن. خیلی عجله کردند .بعد چهل سال
آخرین اخبار