طرح های جلوگیری از سوانح و حوادث دریایی در نشستی در فرمانداری رشت بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد علی ویشگاهی ، معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت گفت: در نشستی تخصصی طرح ها و راهکارهای  جلوگیری از سوانح و معضلات دریایی  بررسی شد.

او  با اشاره به وقوع حوادث دریایی گفت: با وجود اعتبارات محدود دهیاری های شهرستان رشت ، دهیاری ها تعامل خوبی با فرمانداری دارند و در کاهش حوادث دریایی نقش مهمی ایفا می کنند.

عاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت ، با اشاره به حضور مستمر و پرتلاش نیروی انتظامی در طرح های سالمسازی دریا افزود: در پنج  سال اخیر با حضور پررنگ نیروی انتظامی و همچنین فعالیت فداکارانه نجات غریق ها خوشبختانه آمار سوانح دریایی رو به افول است.

محمد علی ویشگاهی  با اشاره به اینکه می توان از وجود بسترهای ساحلی مناسب موجود در سطح استان درآمدزایی کرد ، تصریح کرد: امکان درآمدزایی از راه هایی همچون خدمات و آموزش شنا و بهره گیری از محوطه های ساحلی وجود دارد اما با توجه به شرایط کنونی و وجود عصر کرونایی از هموطنان خواستاریم با در نظر داشتن پروتکل های بهداشتی از تجمع در اماکن عمومی و تفرج گاه ها خود داری کنند.

در این نشست که در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد جمعی از بخشداران و دهیاران شهرستان رشت پیشنهاد های خود را در خصوص کاهش سوانح دریایی ارائه کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.