بسیجیان جهادگر گروه جهادی شهید ناصری حوزه قدس از سپاه عشایر فارس طی اقدامی خدا پسندانه اقدام به توزیع ۷۵ بسته کمک معیشتی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد علی کرمی مسئول گروه جهادی شهید ناصری و از فعالان اجتماعی کوهمره این اقدام را در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه دانست و افزود: اولویت ما کمک به نیازمندان آبرومند منطقه با حفظ کرامت انسانی افراد بوده است.

او افزود:  با هدف خدمات‌رسانی به اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا سپاه عشایر فارس طی اقدامی خدا پسندانه اقدام به توزیع ۷۵ بسته کمک معیشتی کردند.

او گفت: متاسفانه به علت محرومیت منطقه و خشکسالی چندین ساله فقر اقتصادی دامنگیر تعداد زیادی از خانواده‌های آبرومند منطقه شده است که اقدام سریع دولت و مسئولان استانی در رفع گرفتاری مردم را می‌طلبد.

 کرمی اظهار امیدواری کرد: تا با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی، بیماری کرونا را شکست داده و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

با شیوع بیماری کرونا در کشور و به تبع ان در استان فارس، جهت مبارزه با این بیماری باید با خانه ماندن باید به جنگ این بیماری رفت که همین امر موجب بروز مشکل معیشتی در اقشار کم‌درآمد شده ‌است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار