قاضی پور در تذکر شفاهی:

چرا حقوق مستمری رزمندگان پرداخت نمی‌شود

عضو کمیسیون صنایع گفت:‌ از دولت بپرسید مستمری رزمندگان چقدر شده است؟ مجلس باید این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم ارومیه در مجلس امروز در تذکر شفاهی خود گفت: طرح وزارت بازرگانی خلاف قانون به صحن علنی مجلس آمد، اما نمایندگان به آن رای ندادند.

او خطاب به رئیس جمهور کشورمان گفت: آقای روحانی، چرا صورت مسئله را پاک می‌کنید؟ شما با نمایندگان مجلس طرف هستید چرا خودزنی کردید. بار اول معاونت پارلمانی وزارت صمت فرزند شهید آقای شریف حسینی را عزل و بار دوم وزیر صنعت معدن و تجارت که در اوضاع آشفته کرونا شبانه روز تلاش می‌کرد را عزل کردید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: شما دیروز واردات بدون انتقال ارز را تائید و ابلاغ کردید. این اولین اخلال در نظم اقتصادی و حاکمیت قاچاقچیان بر اقتصاد ایران و کاهش مجدد ارزش پول ملی است.

قاضی‌پور خطاب به عبدالرضا مصری  نایب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی مجلس را اداره می‌کرد، گفت: از دولت بپرسید مستمری رزمندگان چقدر شده است؟ شما به عنوان نایب رئیس این را پیگیری می‌کنید. دقیقا مشخص کنید چرا حقوق مستمری رزمندگان که ۸ سال جنگ گردند، پرداخت نمی‌شود.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس در پاسخ به قاضی‌پور تصریح کرد: من دو هفته پیش در این مورد به صورت مکتوب از آقای نوبخت خواستم این مسئله منظور شود که متاسفانه تا الان ایشان اقدامی صورت نداده‌اند، همین سال گذشته هم متاسفانه ۴ ماه پرداخت نکرده بودند که با جلسات متعدد افزایش پیدا کرد.

مصری در ادامه گفت: اکنون به رزمنده‌ای که سال‌ها دفاع کرده ۷۵۰ هزار تومان می‌دهند که به هیچ وجه پاسخگو نیست، ان‌شاءالله صدای شما به آقای نوبخت برسد. پارسال هم حقوق مددجویان کمیته امداد را اضافه نکردند الان هم حقوق رزمندگان با ۴۰ درصد تورم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده
۰۲:۲۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام تقاضاداریم باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری حقوق رزمندگان نیازمنددر۸سال جنگ ازمیهن دفاع کردندچرادولت حقوق رزمندگان افزایش ندادامدتی دراین اخرمجلس نمایندگان تذکربه دولت دادندمتاسفانه دوماه گذشته افزایش نشدحقوق رزمندگان شمابزرگواران حمایت کنیدرزمندگان معسرتشکر
آخرین اخبار