معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت:تدابیر لازم برای افزایش مسافرت‌های احتمالی درایام تعطیلات عیدفطر و تابستان اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،آیدین رحمانی معاون عمرانی استاندار در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان گفت: با توجه به احتمال افزایش سفر‌ها در هفته پیش رو و ایام تابستان، دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان درخصوص مدیریت سفر‌ها و ایمن سازی جاده‌ها برنامه ریزی کنند.

رحمانی با تاکید بر لزوم بهره گیری لازم از دوربین های نظارتی ثبت تخلفات گفت: ۳۳ دستگاه دوربین تصویری پلیس کارثبت تخلفات عبورومرور را انجام می‌دهند که برای تحکیم برنامه‌ها و مطالعه و تحلیل دقیق تخلفات لازم است که از این دوربین‌ها بهره گیری‌های لازم بیشتر انجام شود.

سرهنگ حسین زاده رئیس پلیس راه استان نیز در این جلسه بااشاره کاهش تردد و تصادفات درون و برون شهری نسبت به سال گذشته گفت: باتوجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی میزان تردد‌ها در نوروز امسال ۶۷ درصد و میزان تصادفات در اردیبهشت ماه ۵۱ درصد کاهش داشت.

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز گفت: در نوروز امسال هزار و ۳۷۰ کیلومتر از آسفالت راه‌های استان نیز لکه گیری شد.

انتهای پیام/ن م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.