استاندار لرستان گفت: روند شیوع ویروس کرونا در لرستان روند افزایشی دارد و باید اقدامات در این راستا با جدیت اجرا شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، استاندار لرستان گفت: روند شیوع ویروس کرونا در لرستان روند افزایشی دارد و باید اقدامات در این راستا با جدیت اجرا شود.

سید موسی خادمی  اظهار داشت: علیرغم اطلاع رسانی و انجام تمهیدات لازم متاسفانه روند شیوع بیماری کرونا در حال افزایش است.

او  گفت: محدودیت‌های لازم در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید اعمال شود.

او افزود: طبق اعلام ستاد ملی کرونا، لرستان در وضعیت هشدار قرار دارد و لازم است با توجه به اختیاراتی که به فرمانداران برخی از شهرستان‌ها داده شده است، اقدامات کنترلی را انجام دهند.

خادمی بیان کرد: در شرایط کنونی اگر دستگاهی موضوعی مطرح کند که باعث ازدحام و اجتماع مردم به بهانه دریافت خدمات اداری و دولتی شود، مدیر آن دستگاه مسئول خواهد بود و لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی با نظارت بر زیرمجموعه خود بر عدم شکل گیری اجتماعات اقدام کنند.

استاندار لرستان در خصوص برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: با توجه به اینکه وضعیت اکثر شهرستان‌ها و مناطق استان زرد یا قرمز است و با توجه به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری راهپیمایی روز جهانی قدس متناسب با دیگر مناطق کشور در استان لرستان برگزار نمی‌شود.

او همچنین در خصوص برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: مدیران به ویژه دستگاه‌هایی که در این زمینه مرتبط هستند از جمله نیرو‌های مسلح، سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید باید با یکدیگر مشارکت بیشتری داشته باشند.

او اظهار داشت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در استان، تصمیمات جدیدی در هفته پیش رو اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.