اولویت‌های رسانه‌ای و جریان سازی در خصوص کرونا در کارگروه اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی ستاد کرونای آذربایجان شرقی مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه اطلاع رسانی ستاد کرونا در مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،تولید محتوا‌های جدید رسانه‌ای برای مقابله با کرونا و مستند سازی از ایثار مدافعان سلامت و کمک‌های مومنانه موضوعی بود که در این کارگروه تاکید شد.

کسب رتبه نخست کارگروه اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی در میان کارگروه‌های ستاد کرونای استان و پیگیری مخاطرات و هشدار‌های کرونایی و مراقبت‌های بهداشتی در سطح جامعه از دیگر محور‌ها بود.


صفری  مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در پانزدهمین جلسه این شورا، اولویت روند اطلاع رسانی در شرایط کنونی و مدیریت آن را تشریح کرد وگفت: حوزه‌های تولید پیام در شبکه استانی تا کنون ۴۵۵ ساعت در خصوص کرونا برنامه و محتوا تهیه و پخش کرده اند.
 

اوبا اشاره به اینکه رسانه‌های بیگانه در سه ماه گذشته بیش از ۳۰ خط خبری متنوع استانی و ملی مرتبط با کرونا را علیه کشورمان در دستور کار قرار دادند گفت: روشنگری واطلاع رسانی از اقدامات و مطالبات مردمی و به تصویر کشیدن ایثار و همدلی‌ها موضوعی بود که توانست در روز‌های کرونایی نقش آفرینی و با هجمه رسانه‌ای مقابله کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.