معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط برای مصالحه با برانکو وجود ندارد و اعتراض به حکم پرونده او تکلیف ما است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی خواجه وند، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ از این باشگاه و مخالفت او با تخفیف دادن به پرسپولیس اظهار داشت: ما اکنون در موضع تخفیف گرفتن نیستیم. برای پرونده برانکو پس از طرح دعوای او حکم صادر شد و این حکم به باشگاه ابلاغ شد. ما هم در حال اعتراض به حکم هستیم و بی شک این کار را انجام می‌دهیم.

او درباره اینکه آیا اعتراض باشگاه پرسپولیس به حکم نتیجه دارد یا خیر، بیان کرد: تکلیف این است ما در یک پروسه زمانی مشخص به برخی پرونده‌ها رسیدگی ویژه داشته باشیم. طبق تایید و تاکید مدیریت باشگاه پرسپولیس امکان مصالحه با برانکو وجود دارد و این موضوع در اولویت ما است. البته برای این اقدام باید شرایط مناسبی هم وجود داشته باشد.

خواجه وند درباره آخرین وضعیت قرارداد باشگاه پرسپولیس و آنتونی استوکس بیان کرد: او تا این لحظه با ما قرارداد دارد و این قرارداد معتبر است. استوکس پیش از شیوع ویروس کرونا برای حضور در تمرینات پرسپولیس تاخیر داشت و آن هم پروسه خودش را طی می‌کند.

او درباره اینکه با توجه به اعلام بی نیازی یحیی گل محمدی به مهاجم ایرلندی آیا باشگاه پرسپولیس از آنتونی استوکس هم درخواست کرده برای شروع تمرینات به تهران بیاید یا خیر، گفت: صحبت‌هایی شده، اما استوکس همچنان بازیکن پرسپولیس است و ما هم مشغول طی کردن پروسه قانونی برای تاخیر او نسبت به حضور در تمرینات هستیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات این باشگاه با شرکت برهان مبین و دردسر‌هایی که برای حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل اسبق سرخ پوشان به دلیل فسخ قرارداد بلیت فروشی با این شرکت ایجاد شده است، توضیح داد: حکم حقوقی و تصمیم کیفری برای این پرونده صادر شده است. طبق این حکم از لحاظ حقوقی دعوایی متوجه باشگاه نیست. ماهیت پرونده به شکلی بود که نسبت به باشگاه قرار رد دعوا صادر شد، اما جزء چالش‌هایی است که هم باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و هم فدراسیون و سازمان لیگ با آن درگیر هستند و باید درباره اش به جمع بندی مناسبی می‌رسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار