فراهانی گفت: شهرداری تهران باید تا پایان خرداد ماه فهرست طرح‌های اجرایی هر محله را با اخذ نظر مشورتی شورایاری محلات تعیین و ارائه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در تشریح مشکلات منطقه ۱۲ شهرداری تهران گفت: گزارش رابط شورایاری منطقه ۱۲ مبسوط بود، مهم‌ترین مشکلات و معضلات محلات منطقه ۱۲ با تدبیر موثر ستاد هماهنگی شورایاری‌ها در تهیه سند تحویل و تحول محلات با همکاری شورایاران شناسایی شده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: با رأی اعضای شورای شهر تهران، شهرداری تهران مکلف شد در اجرای بند ماده ۴۰ برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران و اجرایی کردن سند توسعه محلات شهر تهران از محل اعتبارات توسعه محلات نسبت به پیش‌بینی و برنامه‌ریزی اجرای طرح‌های کوچک مقیاس محلی بر اساس سند توسعه محله و نیاز‌های اهالی محله با استفاده از نظرات و مشارکت شورایاری محله اقدام کند.

فراهانی ادامه داد: شهرداری باید تا پایان خردادماه فهرست طرح‌های اجرایی هر محله را با اخذ نظر مشورتی شورایاری محله تعیین و فهرست مذکور به همراه رونوشت صورتجلسات را به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کند.

او با تأکید بر اینکه لازم است اطلاعات طرح‌های محله با استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی موجود به اطلاع شهروندان و ساکنان محله برسد، گفت: انتظار شورایاران و ما از شهرداری عملیاتی شدن این تبصره است و امیدوارم اجرای این تبصره به سرنوشت تهیه سند توسعه محلات دچار نشود.


بیشتر بخوانید: قرار گیری ۲ هزار ملک نا ایمن در سطح منطقه ۱۲

بیشتر بخوانید: منطقه ۱۲ موزه زنده و پویای پایتخت/ لزوم بهره گیری از ظرفیت خیرین برای حل مشکلات بازار

بیشتر بخوانید: لزوم ایمن سازی بازار و تکمیل زیر گذر گلوبندک از سوی شهرداری تهران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار