معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از افزایش ۲۰ درصدی یارانه کتابفروشی‌های عضو بهارانه کتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: طرح بهارانه کتاب ۹۹ از بیستم اردیبهشت ماه با یارانه ۲ میلیارد تومانی آغاز به کار کرده است و خریداران کتاب تا ۳۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو این طرح تا سقف ۱۵۰ هزار تومان با یارانه ۲۰ درصد کتاب خریداری کنند.

رضایی اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های ارائه شده از سوی موسسه خانه کتاب به عنوان مجری طرح از میزان استقبال مخاطبان و مطالبات کتابفروشان و همچنین نظر به دغدغه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص سیاست‌های حمایت از کتاب‌فروشان و چرخه نشر با همراهی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتبار کتابفروشی‌های عضو در طرح بهارانه کتاب۹۹ در سراسر کشور ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

او با اشاره به سه روز باقی مانده از اجرای طرح بهارانه کتاب۹۹، در خراسان شمالی گفت: تا کنون حدود دو هزار جلد کتاب به مبلغ ۶۲۷ میلیون و ۵۰۴ هزار ریال در ۵ کتابفروشی عضو این طرح به فروش رفته است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: کتابفروشی‌های "اندیشه سبز" با مدیریت ابوالفضل اصغرپور، "پاتوق کتاب بجنورد" با مدیریت مجتبی یزدانی، "حاتمی" با مدیریت علی اصغر حاتمی و "شهرکتاب" با مدیریت آناهیتا غفاریان از بجنورد و "کتابسرای عضدی" با مدیریت حسین عضدی از مانه و سملقان در طرح بهارانه کتاب سال ۹۹ ثبت نام کردند.

طرح بهارانه کتاب سال ۱۳۹۹ به مدت یازده روز از شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه تا پایان روز ۳۰ همین ماه می‌باشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.