یوسفی گفت: تیم‌ها زحمت زیادی برای حضور در مرحله پلی آف مسابقات کشیدند و اگر لیگ برتر فوتسال بانوان را لغو کنند، حق ما پایمال می‌شود.

لیگ فوتسال بانوان را لغو کنند حقمان پایمال می‌شود

عارفه یوسفی بازیکن تیم مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تمرینات را زیر نظر مربی تیم در منزل انجام می‌دهم. قرار است مسابقات لیگ را برگزار کنند، به همین دلیل تمرینات ما تغییر کرده است و مربیان برنامه جدیدی به ما داده اند.

او تصریح کرد: تیم ما زحمت زیادی برای حضور در مرحله پلی آف بازی‌ها کشید و اگر بخواهند به همین شکل مسابقات لیگ را به پایان برسانند حق ما پایمال می‌شود.

یوسفی افزود: شرایط بازی‌های این فصل خوب بود، اما یک مقطعی در اواسط لیگ دچار افت شدیم. در آن زمان بود که هدفمان را دوباره یادآوری کردیم و جایگاه خود را پس گرفتیم. من جزو بازیکنان جوان تیم محسوب می شوم. چندان فرصت بازی در رقابت‌های این فصل نداشتم، اما در همان زمان‌هایی هم که به میدان رفتم، مربی از عملکردم راضی بود.

بازیکن تیم مس رفسنجان در ادامه گفت: لژیونر شدن برای هر بازیکنی یک آرزو و هدف است و من هم دوست دارم شرایط و تیم‌های مختلفی را تجربه کنم.

یوسفی افزود: زمانی که برای بازی در دور برگشت مرحله پلی آف تمرین می‌کردیم، در اوج آمادگی بودیم حتی تا یک روز قبل از بازی با تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی با شور زیادی تمرینات را دنبال می‌کردیم. جا دارد از مربی تیم و اصحاب رسانه تشکر کنم که حوزه فوتسال بانوان را پوشش می‌دهند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار