توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در آباده

۴ هزار بسته معیشتی در آباده توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد حسن نورایی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آباده گفت: بیش از  ۴ هزار بسته معیشتی در آباده تاکنون در اختیار جامعه هدف رزمایش  کمک مومنانه قرار گرفته است.

او، بیان کرد: تمهیدات مقابله با کرونا در سطح شهرستان آباده از ١۵ اسفند در نظر گرفته شد که بیش از ٢۵ هزار لیتر محصولات ضد عفونی کننده  از سوی هیأت مذهبی خریداری شده است.

نورایی تصریح کرد: با همکاری هیأت مذهبی بیش از ۶٠ میلیون تومان تسهیلات جمع آوری شد و نسبت به ضد عفونی شهر آباده افزون بر ١۶ بار اقدام شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آباده ادامه داد: هیأت مذهبی این شهرستان بالغ بر ٢٠٠ میلیون تومان کمک برای رزمایش مومنانه در نظر گرفته بودند که بالغ بر ۴ هزار بسته معیشتی هر بسته به ارزش ٣٠٠ هزار تومان تهیه و میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

او، افزود: خیران این شهرستان به شبکه بهداشت نیز ۴٠ میلیون تومان کمک رسانی کردند که با تلاش خیران و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تصویه حساب مالی١٢ مغازه  انجام شد.

نورایی اضافه کرد: با همکاری بهزیستی این شهرستان ٣١٣ بسته معیشتی نیز در اختیار جامعه هدف این دستگاه قرار گرفت و این درحالی است که ٨٠ هیأت مذهبی شهرستان آباده در این طرح نسبت به کمک مومنانه اقدام کرده‌اند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آباده اظهار کرد: برآورد جمع آوری کمک‌های مومنانه در شهرستان آباده نشان می‌دهد مشارکت خیران این شهرستان در مجموع بالغ بر ۵٠٠ میلیون تومان بوده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار