همزمان با شب‌های قدر ۵۰۰ بسته معیشتی در شیراز توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مردانی سامانی مدیر مرکز نیکوکاری قلب های سبز در شیراز گفت: از ساعت ۱۲ شب توزیع۵۰۰ بسته معیشتی سفره ابو تراب شامل نان، شیر، خرما و نمک در میان نیازمندان  توزیع می شود.

او، در مراسم بسته بندی بسته های معیشتی مرکز نیکوکاری قلب های سبز شیراز با اشاره به اینکه بیش از یک سال است که این مرکز ثبت شده و قبل از آن کار به صورت مجازی انجام می شده ، بیان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا تلاش شد بسته های معیشتی را در میان  نیازمندان توزیع کنیم.

مردانی سامانی با اشاره به اینکه همکاران تلاش کردند با پوشیدن تن پوش های عروسکی با شادمانی بیشتری بسته ها را بین بچه ها توزیع کنند،  تصریح کرد: یک هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و چای و بسته های بهداشتی شامل شامپو، پودر لباسشویی، صابون و بسته های بهداشتی برای بانوان است که در مرحله اول با ماسک و مواد ضدعفونی توزیع شد و در مرحله بعد همراه این بسته ها یک هزار بسته ویژه کودکان  نیز توزیع می شود.

مدیر مرکز نیکوکاری قلب های سبز در شیراز ادامه داد: بسته های کودکان شامل بازی های کودکانه، فکری، مدادرنگی، کتاب و خوراک های کودکانه  به همراه تنقلات بهداشتی بوده که با کاردستی های مختلف تزئین شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار