معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از پلمب یک هزار و ۲۵۴ واحد متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهرام جباری معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با تعطیل شدن اصناف غیرضروری از روز دوشنبه هفته گذشته، به دلیل بالا رفتن آمار ابتلا به ویروس کرونا در استان گشت‌های مشترک بازرسی از بازار آغاز شده است.

او به بازرسی از ۷ هزار و ۴۰۰ واحد صنفی در استان در یک هفته گذشته اشاره کرد و بیان داشت: در این بازرسی ها، به ۲ هزار و ۷۱۶ واحد تذکر داده شد و یک هزار و ۲۵۴ واحد متخلف نیز پلمب شدند.

جباری با بیان اینکه در اهواز نیز از یکهزار و ۵۲ واحد صنفی بازرسی انجام گرفت که ۳۲۰ واحد تذکر گرفتند و ۱۷۷ واحد صنفی نیز پلمب شدند، تصریح کرد: بازرسی از بازار در صبح و عصر همچنان ادامه دارد و واحد‌های غیر ضروری که باید تعطیل باشند و بدون توجه به دستورالعمل استانداری فعالیت دارند و اصنافی که کد بهداشتی را از وزارت بهداشت دریافت نکرده‌اند و پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند پلمب می‌شوند.

به گفته معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، بازرسی از دستفروشان با شهرداری و اجرائیات است، بازرسی از سوی شهرداری انجام گرفته، اما با آن‌ها برخورد شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.