عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در جریان استعفای کامران منزوی از هیئت مدیره باشگاه استقلال نیستم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره گزارش مجلس شورای اسلامی درباره تخلفاتی که در سال‌های اخیر در این باشگاه انجام شده است، بیان کرد: من در جریان این گزارش نیستم و ابتدا باید آن را بخوانم تا بتوانم درباره اش نظر بدهم. طبیعی است مجلس شورای اسلامی نهاد قانون گذار و تصمیم گیرنده است و گزارش آن برای ما معتبر است. البته باید درباره این گزارش‌ها پس از تعیین تکلیف شدن از سوی نهاد‌های ذیربط عمل کنیم.

او درباره استعفای کامران منزوی از هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: تا جایی که من در جریان جلسه هیئت مدیره باشگاه بودم، صحبتی از استعفای منزوی مطرح نشد.

نظری درباره قطعی نشدن امضای قرارداد با حامی مالی جدید باشگاه گفت: صحبت‌ها در این مورد در جریان است و نمی‌خواهیم بعد‌ها برای هیچ یک از اعضای هیئت مدیره مشکلی درباره عقد قرارداد با حامی مالی پیش بیاید. موضوع مهم این است که پیش از عقد قرارداد باید تکلیف کارگزار قبلی مشخص شود. یا باید قرارداد قبلی لغو شود یا یکی از طرفین با مستند قرارداد را فسخ کنند. امیدوارم ابتدا تکلیف حامی مالی قبلی باشگاه مشخص شود.

او درباره نبودن بند فسخ در قرارداد با حامی مالی قبلی اظهار داشت: همیشه در قرارداد‌ها امکان اقاله وجود دارد و طرفین طبق آن می‌توانند قرارداد را تمام کنند. نمی‌توانید پس از اجاره دادن یک ملک بدون روشن کردن تکلیف مستاجر، آن ملک را به فرد دیگری اجاره بدهید.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره رقم عقد قرارداد با حامی مالی جدید گفت: من از عدد و رقم اطلاعی ندارم و اطلاعاتم دقیق نیست.

نظری درباره اینکه آیا اختلافی بین اعضای هیئت مدیره استقلال وجود دارد که هر روز تعداد اعضای آن کم می‌شود، گفت: به دلیل ماه مبارک رمضان وزن هیئت مدیره کم و این هیئت مدیره کوچک‌تر می‌شود!

نظری درباره اقدام‌های انجام شده برای واگذاری ورزشگاه امام رضا (ع) به باشگاه استقلال بیان کرد: درباره انتقال مالکیت ورزشگاه امام رضا (ع) به استقلال تاکنون اقدام اساسی صورت نگرفته است. صحبت‌های کلی مطرح شده، اما در نهایت مالک هر ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال، وزارت ورزش است و باید بین این نهاد و مدیریت شهری مذاکره صورت بگیرد. البته به زودی سند ورزشگاه مرغوبکار و کمپ مرحوم حجازی به اسم استقلال زده می‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره ناراحتی بازیکنان استقلال از دادن تست کرونا در بیمارستان‌ها اظهار داشت: به هر حال می‌شود در مورد فضای ایزوله کار‌هایی انجام داد، اما باید تست انجام شود چراکه تمرین بازیکنان کنار هم خطرناک است. این بحث لاینحل نیست.

او افزود: اگر بازیکنان می‌خواهند در فضای بیمارستان حاضر نشوند می‌توان در محل دیگری از آن‌ها تست گرفت. دنبال این هستیم که فضای ورودی زمین تمرین برای ضد عفونی فراهم شود.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره اینکه آیا او هم مانند مدیرعامل این باشگاه حقوق ۱۰ ،۱۲ میلیونی می‌گیرد، گفت: من از حق جلسه از شورا حقوق دریافت می‌کنم. تاکنون هم از استقلال حقوق نگرفته ام و نه در دیگر جلسات مدیرت شهری پولی گرفته ام.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار