مدیرعامل شرکت عمران صدرا گفت: طبق قول مساعد مسئولان آبفا، تصفیه خانه شرق صدرا با ظرفیت پوشش دهی جمعیت حدود ۱۰۰ هزار نفر حداکثر تا پایان شهریور ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر عامل و اعضا هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا در نشستی با بهروزی مدیرعامل شرکت آبفای شهرستان شیراز در خصوص رفع مشکلات موجود و پیگیری برخی پروژه‌های عمرانی مرتبط تبادل نظر و اتخاذ تصمیم کردند.

 حاجی پور با اشاره به جلسه روز گذشته با دادستان شیراز و جمعی از مدیران استان در خصوص موضوع تصفیه خانه فاضلاب صدرا گفت: در این جلسه مسئولان آبفا قول مساعد دادند مدول اول تصفیه خانه شرق صدرا با ظرفیت پوشش دهی جمعیت حدود ۱۰۰ هزار نفر حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

او با بیان انجام تعهدات شرکت عمران صدرا در خصوص صورت جلسه سال گذشته با آبفا و پرداخت ۷۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض جهت تکمیل تصفیه خانه شرق از پیگیری دادستان محترم عمومی و انقلاب شیراز در رفع موانع حقوقی و مالی پروژه قدردانی نمود.

حاجی پور همچنین از آمادگی شرکت عمران جهت سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت مدول اول تصفیه خانه مرکزی غرب صدرا خبر داد و مقرر شد در نشستی با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید در این خصوص مجوز‌های لازم اخذ وپیگیری شود.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا همچنین از انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی ساخت مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی در ارتفاعات فاز دو صدرا برای حل مشکل آب شرب پایدار شهروندان فاز ۲ با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت عمران خبر داد و مقرر شد نقشه‌های اجرایی ظرف حداکثر یک هفته در اختیار پیمانکار شرکت عمران قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آبفای شیراز نیز با قدردانی از همراهی و تعامل هیئت مدیره شرکت عمران صدرا، گزارشی از عملیات اجرایی پروژه های در دست اقدام و در دستور کار شرکت آبفا برای حل بنیادی مسایل مربوط به حوزه آب و تصفیه فاضلاب در این شهر جدید ارائه داد.

بهروزی از برنامه ریزی برای شروع به کار مدول دوم تصفیه خانه شرق صدرا و همچنین اجرای شبکه فاضلاب در فاز دو خبر داد.

در این جلسه موارد و مشکلات مختلفی از جمله طراحی و اجرای شبکه و مخزن جهت استفاده بهینه از پساب تصفیه خانه غرب به منظور آبیاری فضای سبز شهری و اراضی باغشهری، مشکلات احداث شبکه فاضلاب مسکن مهرو ... مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار