مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: ۱۹۷ نفر از روحانیون و علمای استان فارس مراتب تقدیرخود را از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برای تلاش بازگشایی مساجد اعلام کردند.

 

تقدیر بیش از۱۹۰ نفر از روحانی و علمای فارس از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمدصادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه روحانیون و علما از گذشته تاکنون همواره در کنار مردم و منافع مردم بوده اند بیان کرد: جایگاه روحانیون و مساجد برای مردم و جامعه مشخص است به همین دلیل با شیوع ویروس کرونا در جامعه حفظ سلامت مردم در اولویت قرار گرفت.

او، تصریح کرد: با پیگیری و ارائه راهکارهای مناسب از جانب رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصمیم به بازگشایی مساجد در شب های قدر گرفته شد که این مهم با استقبال مردم و روحانیون استان فارس قرار گرفت که به همین دلیل ۱۹۷ نفر از روحانیون و علمای استان فارس مراتب تقدیر و تشکر خود را از حجت الاسلام قمی مطرح کردند.

مهرابی ادامه داد: انتظار می رود شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همکاری خود را در مسیر افزایش سلامت جامعه ادامه دهند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.