بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: درک نمی‌کنم چرا همچنان یک عده به برگزاری مسابقات لیگ برتر معترض هستند.

امیری: دلیل اعتراض‌ها به برگزار نشدن لیگ برتر را نمی‌فهممبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران بیان کرد: بعد از وقفه طولانی خدا را شکر که فرصتی مهیا شد تا امروز تست کرونا بدهیم و پس از آن اگر مشکلی پیش نیاید تمرینات تیمی آغاز می‌شود. بی صبرانه منتظر برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال هستیم.

او ادامه داد: تمرینات انفرادی را در این مدت در منزل و چمن انجام دادیم، اما فوتبال حرفه‌ای می‌طلبد تمرین حرفه‌ای را در فضای آزاد هم انجام داد.

بازیکن پرسپولیس در ادامه اظهار کرد: اگر لیگ را تعطیل می‌کردند و قهرمان مشخص نمی‌شد در واقع بلاتکلیفی برای تیم‌ها به وجود می‌آمد. الان هم که مسابقات برگزار می‌شود برخی‌ها باز هم اعتراض دارند. واقعا چه اتفاقی باید می‌افتاد تا به فوتبال ضربه نخورد؟

امیری درباره انتخاب او به عنوان سفیر فرهنگی استان لرستان بیان کرد: این افتخار را داشتم که طی سفر به استان لرستان از سوی مسئولان میراث فرهنگی به‌ عنوان سفیر فرهنگی این شهر انتخاب بشوم.


بيشتر بخوانيد: پرسپولیسی‌ها برای تست کرونا به خط شدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بازی جوانمردانه
۰۴:۳۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
چون جون انسانها براتون ارزش نداره
تیمتان در هر صورت باید باید قهرمان بشه پوکر را به سوکر تبدیل خواهین کرد شک نکنین با کمک وزیر وفدارسیون فشار به داوری میاد تا بازم بنفع شما سوت بزنن!!
خداراشکر در این ماه لاقل دوتا از داوران اعتراف کردن محسن قهرمانی نیز صراحتا اعلام کرد ک داوری ها به نفع تیم شما سوت میزنن
Iran (Islamic Republic of)
سوراختور
۱۳:۵۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوب معلوم دیگه جلو گیری از پوکر سرورشووووووووووووووووووون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
درک نمیکنی چون ارزش جام چشمت رو کور کرده و متوجه نیستی بخاطر یه جام کثیفه دیگه (که با زد و بند و تبانی و حمایت علنی فدراسیون و شخص وزیر به دست اومده) جان مردم و بازیکن ها رو به خطر میندازید، جان همون مردمی که فدراسیون بخاطرش سپاهان رو از حضور تماشگرانش محروم کرد اما الان جان همون مردم داره فدای جام گرفتن شما میشه و تو بازم درک نمیکنی
Iran (Islamic Republic of)
#سواخ مثل استقلال
۱۶:۵۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بسوز از پوکر قهرمانی
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۱:۳۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا باید از خودشون خجالت بکشن.پوکر پوککککک
آخرین اخبار