کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت:برای مرکز استان تا فردا ناپایداری جوی پیش بینی می‌شود ضمن اینکه گرد و خاک محلی را در شهر اصفهان خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان در خصوص بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی ناپایدار طی امروز و فردا در استان است.

او افزود: این ناپایداری با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید، رگبار و رعد و برق در جنوب غرب، جنوب و مرکز استان و حتی مناطق شرقی و وقوع تندباد لحظه‌ای در شرق استان خواهد بود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان افزود: برای مرکز استان نیز تا فردا ناپایداری جو پیش بینی می‌شود ضمن اینکه گرد و خاک محلی را تا فردا در شهر اصفهان خواهیم داشت.

او به کاهش یک تا سه درجه‌ای دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اشاره کرد و گفت: دمای شهر اصفهان نیز در این بازه زمانی در سردترین و گرم‌ترین ساعات بین ۱۴ و ۲۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

علی عسگریان افزود: سردترین نقطه استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده بویین میان دشت با دمای ۶ درجه بالای صفر و گرم‌ترین نقطه نیز چوپانان با ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.