مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: سه مددجوی زندانی استان اصفهان با دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال بدهی از بند رهایی یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسدالله گرجی زاده مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: دربرنامه زنده تلویزیونی یک شهرضیافت که در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه اصفهان باهدف مشارکت خیران در کمک به آزادی زندانیان در بند پخش می‌شود دیشب ۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جمع آوری شد که شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال آن سهم کمک خیران نوعدوست شهرستان گلپایگان بود.

اسدالله گرجی زاده افزود: همچنین دیشب با کمک سه مددجوی زندانی این استان با دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال بدهی با کمک یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریالی ستاد دیه و ۵۲۰ میلیون ریال گذشت شاکیان همچنین ۴۹۰ میلیون ریال آورده مددجویان از بند رهایی یافتند و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

او گفت: از ابتدای ماه ضیافت الهی ۸۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال خیران این استان در برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد این استان کمک کرده اند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان افزود: همچنین در شب‌های ماه مبارک رمضان در این برنامه تلویزیونی زمینه آزادی ۷۹ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی حدود ۱۳۰ میلیارد ریال فراهم شده است که حدود ۸۰ میلیارد ریال این بدهی گذشت شاکیان، ۳۷ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال آن سهم کمک خیران و هشت میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال آن هم آورده مددجویان بوده است.

اسدالله گرجی زاده گفت: اکنون هزار و ۹۵ زندانی جرایم غیرعمد با ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بدهی در زندان‌های این استان چشم انتظار کمک خیران نوعدوست هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.