مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۹ هزار و ۶۷ کارگر قراردادی استان مشمول بیمه بیکاری کرونا شده‌اند که همچون سایر استان‌های کشور تاکنون مبلغی برای این افراد واریز نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۹ هزار و ۶۷ کارگر قراردادی استان مشمول بیمه بیکاری کرونا شده‌اند که همچون سایر استان‌های کشور تاکنون مبلغی برای این افراد واریز نشده است.

علی آشتاب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: درکارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا ۱۳ رسته شغلی آسیب دیده از کووید ۱۹ به استان ها ابلاغ و چند نوع حمایت از سوی ستاد ملی کرونا برای آسیب دیدگان در نظر گرفته شد.

او ادامه داد: پرداخت وام یک میلیون تومانی به مشمولان دریافت یارانه، حمایت مالی و تسهیلاتی از بنگاه ها به ازای هر بیمه شده ۱۲ میلیون تومان و بنگاه‌هایی که تعطیلی اجباری شدند ۱۶ میلیون تومان از جمله این حمایت ها است.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه در بحث بیمه بیکاری بیشترین تاثیر کرونا برروی بخش خدمات و بنگاه های کوچک بوده افزود: در لرستان ۱۳ هزارو ۸۳۵ نفر متقاضی دریافت بیمه بیکاری شدند و پس از پالایش ۹ هزار ۶۷ نفر واجد شرایط بودند.

آشتاب گفت:‌ پیامک تایید نهایی بیمه بیکاری مشمولان تا پایان وقت امروز ارسال و واریزی ها به زودی آغاز می شود.

مشخصات ۱۲۵ هزار کارگر بیمه شده در لرستان ثبت شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.