فرمانده انتظامی استان ایلام بر لزوم استفاده از تجربه بازنشستگان در ماموریت‌های مهم ناجا تاکید کرد.

لزوم استفاده از تجربه بازنشستگان در ماموریت‌های مهم پلیس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری در آئین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم کانون بازنشستگان استان ایلام، اظهار داشت:تجربه و تعهد بازنشستگان همانند نقشه راهی است که می‌تواند در بسیاری از مشکلات پیش روی، گره گشا بوده و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تجارب ارزشمند بازنشستگان هستیم.

او با بیان اینکه کانون بازنشستگان استان یکی از برجسته‌ترین کانون‌ها در صدر کشور و در مجموعه ناجا است، افزود: تلاش‌های شبانه‌روزی مدیر و مجموعه این کانون در راستای تحقق و مطالبه به حق بازنشستگان استان بوده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تشکیلات منسجم، سازماندهی شده، مدیریت کارآمد، به روز و تعامل دار از ویژگی‌های کانون بازنشستگان استان است، ادامه داد: دلسوزی و تلاش‌های کارکنان این کانون در جهت حل مشکلات بازنشستگان عزیز بوده است.

سردار یاری به اهمیت کانون بازنشستگان استان اشاره کرد و گفت: پیگیری امورات بازنشستگان ناجا در استان کاری سخت و طاقت‌فرسا بوده و جز با تلاش این عزیزان محقق نخواهد شد.

فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مشارکت بازنشستگان در طرح‌ها و ماموریت‌های مهم ناجا اشاره کرد و گفت:یکی از مهمترین برنامه‌های ملی، مذهبی در کشور موضوع اربعین است و در این امر بایستی از وجود بازنشستگان در حوزه‌های ترافیکی، انتظامی و ... استفاده خدمتی بعمل آید.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ بازنشسته "منوچهر چراغی" قدردانی و سرهنگ "علی بیگ زاد" به عنوان رئیس جدید کانون بازنشستگان ناجا در استان ایلام معرفی شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.