استاندار هرمزگان بر لزوم حمایت دستگاه‌های اجرایی از صادرکنندگان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: بیش از ۳۵۳ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی و عمرانی از مجموع هزار و شش میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان در سال جاری، بنا بر شاخص ها، میان شهرستان‌های استان هرمزگان توزیع شد.

همتی افزود: پروژه‌های عمرانی با درصد پیشرفت بالا و قابل تکمیل در سال جاری در اولویت تخصیص بودجه و اعتبارات قرار دارند.

او گفت: با این توزیع صورت گرفته، دستگاه‌ها می‌توانند به سرعت موافقت‌نامه‌ها را مبادله و پیمانکاران پروژه‌های عمرانی فعال شوند.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین ۲۹۸ میلیارد تومان از اعتبارات توازن ملی برای پروژه‌های معین شده، ابلاغ شد و ابلاغ اعتبارات توازن استانی نیز در آینده نزدیک صورت می‌گیرد.

همتی گفت:با هدف تکمیل طرح‌های عمرانی باقی‌مانده، پروژه جدیدی در سال جاری آغاز نخواهد شد، مگر اینکه طرحی از اهمیت خاصی برخوردار باشد که باید در کمیته مربوطه بررسی شود.

او با تاکید بر لزوم حمایت دستگاه‌های اجرایی از صادر کنندگان، تولید کنندگان و سرمایه گذاران، افزود: رونق هر چه بیشتر صادرات از اهمیت خاصی برخوردار بوده و برای کشور ارز آوری خواهد داشت و دستگاه‌های مختلف مکلف هستند که حمایت لازم را از این حوزه داشته باشند.

همتی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های بیمارستانی در هرمزگان، گفت: طرح‌هایی همچون بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس، بیمارستان جدید میناب، بیمارستان شریعتی، بیمارستان ارتش در بندرعباس و بیمارستان کودکان در حال اجرا هستند که با جدیت تکمیل تمامی این طرح‌ها را مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

استاندار هرمزگان افزود: بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس از پروژه‌های بسیار مهم در هرمزگان محسوب می‌شود که معاونت عمرانی استانداری به طور ویژه اجرای این طرح را پیگیری می‌کند و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این طرح تا پایان سال جاری به مرحله خوبی برسد و آماده بهره‌برداری شود.

همتی گفت: در مجموع ۱۷۰۰ تخت بیمارستانی جدید تا پایان دولت دوازدهم در هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد که یکی از اقدامات بزرگ در حوزه بهداشت و درمان استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.