معاونت آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: اولویت حضور از ۱۷ خرداد با دانشجویان تحصیلات تکمیلی به منظور انجام امور پایان نامه و رساله بوده و آموزش آن ها به شیوه الکترونیکی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حضوردانشجویان تحصیلات تکمیلی اولویت اول دانشگاه باهنرکرمان معاونت آموزشی و دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، از ۱۷ خردادماه اولویت حضور در دانشگاه با دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

براساس این اطلاعیه، ادامه آموزش در نیمسال جاری در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه شهیدباهنر، کماکان به شیوه الکترونیکی بوده و تاکنون مجوزی برای بازگشایی خوابگاه و غذاخوری صادر نشده است.

همچنین دانشجویان در کلیه مقاطع تحصیلی قبل از هرگونه اقدامی اطلاعات دقیق  از نحوه اسکان خود در خوابگاه را  از ۱۷ خرداد به بعد از اداره خوابگاه‌ها اخذ کنند.

شماره تماس اداره خوابگاه‌ها در ساعات اداری، ۳۳۲۵۷۶۱۴ و ۳۱۳۲۲۸۲۷ (با کد ۰۳۴ برای تماس از خارج استان) است.

براساس این اطلاعیه اولویت حضور از ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ با دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام امور پایان نامه و رساله بوده و آموزش ایشان نیز کماکان به شیوه الکترونیکی است.

همچنین اسکان در خوابگاه برای این دسته از دانشجویان نیز پس از صدور مجوز‌های ذیربط، نیازمند هماهنگی با اداره خوابگاه‌ها است و نحوه (حضوری یا الکترونیکی) و تاریخ برگزاری امتحانات پایان نیمسال، رسما از سوی اداره خدمات آموزشی دانشگاه در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

دراین اطلاعیه به دانشجویان اکیدا توصیه شده که در ارزیابی‌های مستمر، آزمون‌های طول نیمسال، تکالیف، تمرین‌ها و کوئیز‌های اعلامی از سوی استادان شرکت فعال داشته باشند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
پایان نامه تکراری
آخرین اخبار