همزمان با سفر مسئولان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به شیراز آئین رونمایی از محتوا‌های الکترونیکی تولید شده توسط مربیان مراکز آموزشی استان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در این آئین رونمایی که با حضور علیرضا حاتم زاده، معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و عزت الله اردشیری، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان و مدیر کل و اعضای شورای اداری آموزش فنی و حرفه‌ای فارس برگزار شد، از ۵۰ لوح فشرده محتوای الکترونیکی رونمایی شد.

مهدی افخم، رییس اداره آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس در این مراسم گفت: پس از فراگیر شدن بیماری کووید ۱۹ از اواسط اسفند ماه گذشته و تعطیلی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح کشور، به منظور جبران اختلالی که در فرآیند‌های آموزشی مراکز ایجاد شد، ارائه آموزش‌های مجازی و همچنین تولید محتوا‌های آموزشی الکترونیکی در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

او افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲۶۰ لوح فشرده محتوای آموزشی در ۹۰ حرفه مختلف شامل فیلم، عکس، اسلاید، نرم افزار و پاورپویت توسط مربیان استان فارس تولید شده است که از این تعداد ۵۰ محتوای آموزشی مورد تایید تیم ارزیابی قرار گرفته که به زودی تکثیر و در دسترس کار آموزان قرار خواهد گرفت.

افخم بیان کرد: این تولید محتوا‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده به نحوی که کار آموزان با دسترسی به آن‌ها می‌توانند حداکثر استفاده را ببرند.

در پایان این آئین،علیرضا حاتم زاده این کار را حرکتی بسیار ارزشمند برشمرد و از مربیان و دست اندر کاران این طرح تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار